تلاشهای یک شـرکت به منظـور افزایش آگاهی مشـتریان و مصرف کننـدگان از یـک محصـول یـا خدمـت خـاص یا یـک کسـب و کار یا سـازمان اسـت کـه میتوانـد توسـط خـود شـرکت یـا یـک شـرکت بازاریابـی دیگر انجام شـود. هر کمپین بازاریابـی دوره زمانی محدودی دارد.
تلاشهای یک شـرکت به منظـور افزایش آگاهی مشـتریان و مصرف کننـدگان از یـک محصـول یـا خدمـت خـاص یا یـک کسـب و کار یا سـازمان اسـت کـه میتوانـد توسـط خـود شـرکت یـا یـک شـرکت بازاریابـی دیگر انجام شـود. هر کمپین بازاریابـی دوره زمانی محدودی دارد.