کشش بازار یا توان بالقوه بازار حـدی کـه در صـورت اینکه مخـارج بازاریابی (در یـک محیط مفرح بازاریابـی) بـه بی نهایـت برسـد، تقاضـای بـازار در آن حد خواهـد بود. تـوان بالقوه بـازار، برای بسـیاری از محصولات، هنگام رونق، نسـبت به دوران رکود بیشـتر است.
آخرین مطالب
پربازدیدترین مطالب
محبوبترین مطالب
آرشیو
- اسفند 1402 1 پست
- بهمن 1402 2 پست
- آذر 1402 5 پست
- آبان 1402 1 پست
- مهر 1402 9 پست
- آرشیو وبلاگ پست
نویسندگان
- سعید سجادی مدیر 148 پست