سعید سجادی

سرمایه‌گذار، سرمایه‌پذیر، کارآفرین

سهم بازار

سعید سجادی · 22:00 1401/07/30


عبارتسـت از درصـدی از حجـم کل فـروش بـازار کـه توسـط یک نام تجـاری، محصـول یـا شـرکت در حـال عرضه می باشـد.

کشش بازار

سعید سجادی · 18:40 1401/07/30

کشش بازار یا توان بالقوه بازار حـدی کـه در صـورت اینکه مخـارج بازاریابی (در یـک محیط مفرح بازاریابـی) بـه بی نهایـت برسـد، تقاضـای بـازار در آن حد خواهـد بود. تـوان بالقوه بـازار، برای بسـیاری از محصولات، هنگام رونق، نسـبت به دوران رکود بیشـتر است.

نفوذ در بازار

سعید سجادی · 18:00 1401/07/30

نوعـی از اسـتراتژی به منظـور افزایـش فـروش محصـولات موجـود شـرکت بـه مشـتریان فعلـی، مشـتریان رقبـا و کسـانی که مشـتری شـرکت نیسـتند، بـه کار بـرده می شـود.